Soliga underbara bästiga daaag!!

Alltså ett till vikarie jobb känns verkligen inte helt fel just nu! Jag ska börja gå som vikarie på LSS-boenden (lag om stöd och service) här i Köping, det är alltså människor som har olika funktionshinder och därför inte kan bo hemma eller ensamma. Två olika boenden är jag bokad till nu och redan på måndag ska jag börja introduktionen, är så sjukt spänd på det här!!

Firade det hela med att ta en pw och sen köpte jag jordnötssmör så Johan och jag har ätit jordnötssmör och sylt mackor, gott! Snart kommer Louise och då ska hon hänga med mig ner till af en snabbis, ska prata med dom om ett möte nästa vecka..

Förresten, Johan har börjat spela på hästar och visst det är lite gubbigt men inte så farligt, men nu har han börjat titta på skiten på tv, okej för att titta på loppet men sitta och lyssna när gubbarna pratar, det är ju bara sjukt! Men ja nu när jag tänker efter, jag tror jag kan se några gråa hår på honom i tinningen och nog ser han lite rynkigare ut.. Haha!

Förresten, min lugna hemma dag får nog vänta lite, när det är så här fint väder kan jag bara inte sitta stilla inne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0