Tankar

Det blev en lugn kväll här hemma, matlagning, lite träning och sen ett skönt bad. Nu blir det lite soffmys i väntan på bb och sen ska jag nog sova, är såå trött!

Måste bara få klaga på hur tråkigt det är när man inte får meddelande om saker. Jag har gått och väntat på att få komma in i en databas på ett jobbställe så jag skulle kunna skriva när jag är tillgänglig osv, innan det var fixat vet dom ju inte att jag kan jobba. Så nu efter typ 3 veckor skickade jag ett melj och då visar det sig att jag är med där men att ingen bara har meddelat mig om det.. Så dumt för hade jag vetat det hade jag kanske kunnat jobba massa mer.. Tråkigt som fan, men bra att det är löst nu iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0