1 maj 2011

Åh vilken kväll vi hade igår! När vi kom hem till Madde (som dock jobbade till 20.30) så började vi grilla direkt, efter det satta vi oss inne i värmen och bara snackade och drack. Åt färsk ananas gjorde vi med. Blev skapligt med folk och alla var verkligen på super humör och ja allt var verkligen jätte roligt! Spårade lite lagom med tuttmätartävling och massa knasigheter, men det är väl som vanligt!

Jompa och jag kom hem vid halv tre och då blev det sängen direkt, vaknade vid halv tolv ungefär idag. Molly blev hemsjutsad ganska direkt efter det och så kom Jossan och hämtade lite saker. Vid typ ett drog Anna och jag och veckohandlade och så köpte jag lite smått och gott till min och Johans två års frukost i morgon.

Nu har vi nyss lagt lite kött och annat gott i marinad tills vi ska grilla ikväll, mycket gott ska det bli. Jag och min lilla familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0