14 maj 2011

Hej på er!
Jag hade en sjukt rolig kväll med Anna och Jossan igår. Först satt vi bara och snackade sen drog vi in till stan för lite glass och så passade dom på att ta en burgare också. Efter det gick vi hem till Jossan där vi bara slappade till typ tolv innan Anna och jag åkte hem igen.

Nu har jag bara slappat hela morgonen, duschat, ätit och varit ute med Molly. Ska fixa lite saker här hemma och sen ska jag åka till Arboga. Sandra och jag har bestämt att vi ska ses hos pappa så att hundarna ska få busa lite och sen vid fyra ska vi hem till min moster och hennes man och fira hans födelsedag. Grillat skulle vi få så det blir nog riktigt mysigt!

Sen ikväll ska Jompa nog ha killarna här och spela monopol och dricka lite och samtidigt så skulle Louise ha en miniförfest så jag vet inte riktigt vad jag ska göra, men något roligt blir det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0