2 maj 2011

Idag har Johan och jag två år som jag skrev tidigare så vi började dagen med en stor frukost med massa gott! Ägg, rostbröd, skinka, korv, jouice, kakor, jordgubbar, marmelad och så vidare, mycket mysigt! Nu har Johan precis åkt iväg till uppsala för att kolla på en bil och jag ska väl fixa här hemma hela dagen och umgås med Mollsan så klart.

Ikväll ska Anna ta Molly en stund och så ska Johan och jag gå och äta på greken, som vi har längtat! Vi äter typ bara där när vi firar något så senast vi var där var när jag fylde 20, men nu är det dags igen! Deras mat får oss alltid att tänka på Turkiet eftersom det typ smakar likadant och där firade vi ju våran ett årsdag. Vi hade även tänkt gå på bio senare ikväll men nu känner vi att vi hellre är hemma med Molly efter middagen, så det blir nog någon film hemma!

Nej nu ska jag ta tag i dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0