22 maj 2011

Hallå!
Kvällen igår var riktigt rolig! Vi var tio tjejor som satt och lyssnade, klämde och kände, haha! Det blev en lång kväll med mycket skratt och prat och jag tror att i princip alla köpte något, själv så handlade jag för lite över 800kr, helt sjukt eftersom jag inte skulle ha något men kunde verkligen inte låta bli! Tack Jossan för ett lyckat sexparty!

Efter att Anna och jag hade lämnat av Madde och Louise i köping så åkte vi och tog en fika och snackade lite, och sen lämnade jag av henne och kom hem vid ett taget och kröp ner bredvid mitt hjärta.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, har lite olika ideér men får se vad det blir, kommer nog bli awsome iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0