29 maj 2011

Hej på er!
Först funkade inte internet nu på morgonen, det har strulat som fan hela helgen. Men sen började jag bli så bakis så orkade inte, haha! Nu är jag helt seg och tjock i huvudet men ska ändå försöka få lite saker gjort. Måste skriva en inköpslista, betala räkningar och handla sen ut med Molly som kom hem för typ en timma sen, min lilla bebis! Men ja först fixa matlistan och sen se vad jag orkar med, haha!

Kvällen igår kanske jag ska nämna med, Anna och jag blev så klart sena så vid sex kom vi hem till Peter där det dracks massa, vid nio gick alla över till Anna men det var så sjukt jävla mycket folk så efter någon timme drog vi tillbaka till Peter igen och det var nog då det började spåra ur.. Sen drog vi till öltältet och alla försvann såklart iväg, jag hänge runt med Jossan och Linda hela tiden, snackade med folk, dansade, fick cider hällt över mig, hällde cider på någon osv. Sen vid två gick Jossan, Linda, Bobba och jag till Peter och Johan där vi la oss i Peters säng och snackade och bara drev, sjukt kul, haha! Drog hem någon gång efter det och käkade korvbröd med ketchup, haha, sen somnade jag typ vid fem.. Tack alla för en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0