3 maj 2011

Hej äckeltisdag! Usch jag vaknade upp tung i huvudet, snorig och med världens tryck i öronen. Känns dessutom som om mina ögon ska ploppa ut och så ska jag ju jobba idag. På ett nytt ställe med en av mina vanliga elever, jag ska alltså följa med den till dens fritte där jag aldrig har varit. Usch är så arg över att jag ska känna mig sjukt när man ska göra något nytt, men ska ta en alvedon nu sen fixa mig och slänga i mig lite lunch för sen drar jag iväg och jobba 11.45-16.30, får tejpa på ett leende och kämpa på bara. Det blir nog bra tror jag!

Kvällen igår var iaf jätte mysig! Johan bjöd mig på middagen så vi beställde både förrätt och varmrätt, efterrätt orkade vi inte med, haha! Efter maten hämtade vi hem Molly igen sen blev det film mys hela kvällen, lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0