30 maj 2011

Usch vilken hemsk natt jag har haft! Från klockan tre i natt har jag vaknat hela tiden och svettats, varit törstig, haft ont i kroppen osv. Från när Jompa åkte strax efter sju har jag varit vaken, hade så ont i halsen att jag inte kunde sova, låg och var arg och små somnade lite fram till strax efter åtta och då gick jag upp. Har druckit te och ätit lite frukost nyss så ska strax fixa mig och sen gå ut med Molly. Sen vid tio så ska svärmamsen, svärmormoren, Anna och jag åka till Åsby, jag har aldrig varit där men jag har tjatat länge om att få åka dit. Dom ska tydligen ha massa kött, kryddor och inredning och en av mina favoritkryddor som nyss tagit slut är köpt där, så kryddor ska jag nog köpa lite!

När jag kommer hem skulle jag behöva städa och sen gå och klippa mig, men får se hur mycket ork jag har och vad klockan är, är ju ledig förmiddagen i morgon också!


Det vore så skönt att lägga sig på spikmattan en stund nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0