31 maj 2011

Död.. Japp lite så känner jag mig! Har sovit bra inatt men ändå orkade jag inte upp när klockan ringde, har iaf ätit och gått en sväng med M så nu sitter jag i soffan med halsont, tryck i öronen, kli i öronen, snorig och hängig. Ska väl sitta här ett bra tag till och bara vara innan det är dags att dra ner till nygårdsfritte och jobba 14-17.30. Mitt största problem är just nu att hitta kläder som inte är allt för varma men inte för "avslöjande" så jag kan jobba i dom, vore bra om man fick typ några trekvartsbyxor av dom att ha.. Det är jobbigt det här..

Hahah, hoppas ni har en bättre dag i värmen, har hört att det ska bli sjukt varmt idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0