8 maj 2011

Hej på er!
Molly väcker alltid mig vid senast nio på morgonen så igår struntade jag i att ställa klockan, men då slutade det med att Johan väckte mig vid halv tio idag för Molly bara sov och sov, haha! Gick iaf ut med henne sen åt jag frukost och sånt och nu ska jag fixa mig lite innan vi ska iväg. Min mormor fyller idag så vi ska åka till Arboga och fira henne och sen ska vi passa på att åka hem till pappa en sväng när vi ändå är där. Jag har ju som sagt bakat en blåbärscheesecake till henne som jag ska fixa det sista på nu innan vi åker också, hoppas verkligen den blev god!


Grattis älskade mormor!


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

De flesta klagar på söndagar, vad skulle man kunna göra för att göra en sådan dag bra?

2011-05-08 @ 11:48:51
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0