9 maj 2011

Hej på er!
Jag har haft en underbar dag med massa sol! Vaknade vid sju i morse och kunde inte somna om, vid kvart i nio plockade Elin upp mig och så körde jag henne till jobbet, efter det hämtade jag Anna och så skjutsade vi Agnes till dagis. När vi kom tillbaka till köping igen så tog vi oss en promenad och så passade vi på att gå förbi bivur där vi köpte färska frallor till frukost, gick hem och så satte vi oss med Johan och åt massor!
 
När vi var mätta drog vi och veckohandlade lite fort och efter det packade vi ihop massa saker och åkte ut till malmön där vi har solat hela dagen. Molly fick mest ligga i skuggan, alla slöade på filten och Johan och jag bollade med sånna där träracketar och en liten boll. Så tog vi med oss lite festisar och kex som vi kunde smaska på.

Vi kom hem nu för några minuter sen och ikväll ska Anna laga mat åt oss, fast hemma här, tror det kommer bli sjukt gott! Någon thairätt skulle hon göra..

Nu ska jag nog tvinga dom att spela lite kort eller något med mig på balkongen, kan ju inte sitta inne i det här vädret! Det är ju typ 30 + på balkongen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0