Full fart

Full fart hela dagen har det varit! Jobbade ju som sagt till ett sen sprang jag hem i regnet och tog bilen till skolan där jag gjorde det muntliga nationella provet och så en lyssnarövning till ett kapitel. Sen bokade vi in lite datum då jag ska redovisa saker och så bestämde vi att jag har typ två veckor kvar på mig tills jag ska vara helt klar, jag är tveksamt till att jag hinner men hon sa att jag fixar det och ja jag litar på henne!

Hämtade Molly direkt efter det så nu har vi tränat lite komandom och grejer, skulle behöva diska, vika tvätt och gå en sväng med M nu men får se vad jag ska ta tag i först, skulle gärna bara sitta i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0