Klagobloggen?

Sorry hörrni för allt klagande i bloggen! Men just nu går jag på högvarv med stress och snart bryter jag nog ihop om jag inte börjar skärpa mig. Men det är bara tillfälligt, det vet jag! Det är bara för att det ringer konstant om jobbtider men jag måste tacka nej till nästan alla för att jag måste bli klar med engelskan till den 3e, men jag sliter och stressar nu så jag kan bli klar och sen börja jobba ordentligt! Jag är glad att dom ringer och vill ha in mig men det är tråkigt att säga nej, men dom vet varför och det accepterar dom som tur är!

Oj nu är klockan mycket, ska spara engelska sen dra med mig Molly ut lite fort innan jag ska springa över till jobbet och försöka jobba bort min konstanta huvudvärk, ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0