Kontaktperson

Om en liten stund så ska jag ta min feber och cykeln och trampa ner till klubben och jobba, får se när jag slutar idag men senast 17.30 iaf..

Jag har suttit och funderat lite och skulle behöva eran hjälp! Jag skulle vilja bli kontaktperson åt någon, helst ett barn eller en ungdom med funktionshinder eller bara ett barn som behöver lite mer social kontakt. Det här har jag funderat på sen gymnasiet men jag har aldrig fått veta hur jag ska gå tillväga. Så min fråga till er är, hur gör jag? Vet ni någon jag kan kontakta för att få jobba som det här? Det vore så kul om ni kunde hjälpa mig!

Och med kontaktperson så menar jag inte assistent utan man träffar den här personen kanske en gång i veckan och gör saker, tex om det är ett barn med föräldrar som har svårt att åka och bada pga olika anledningar så kanske man gör något sådant.. Förstår ni vad jag menar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0