Livet leker

Ringe precis en chef för det där frittet jag var på i början av veckan, så berättade jag för henne att jag verkligen gillade att vara där så jag hoppas att dom vill ringa in mig som vikarie och att jag gärna kommer dit över sommaren när "min" skola är stängd. Då berättade hon att hon har fått massa lappar från personal om att ta in mig där och att många rekomenderar mig, sen sa hon att jag varit "uppe på tepeten" massor. Känns riktigt bra att höra hur omtyckt man är överallt!

Vi bokade in en eftermiddag som jag ska komma och gå bredvid och sen håller hon på att kollar över sommaren men det lät som att jag kommer kunna få jobba, awsome! Är så sjukt glad nu så jag har passat på att leka med Molly och nu ska jag göra en till engelskaövning! Livet leker!

Haha sen sa hon när vi pratade utbildning att dom är många som går i pension om några år så det är ju perfekt att jag håller på och ska utbilda mig, tror att jag kommer komma precis dit jag vill om några år!


En lycklig Sara!


Kommentarer
Postat av: malin

Hej! Jag är med i en fototävling och undrar om du har lust att rösta på mig TRE gånger, det är bara att klicka på länken här under och rösta på Malin Lydin (högtst upp i högra hörnet)

https://www.facebook.com/pages/ExtraFilmse/113793168667900?sk=app_113146735428789&ref=nf



Det är jätte jämnt mellan mig och den som ligger tvåa så därför behöver jag fler röster!! Tack

2011-05-05 @ 13:05:54
URL: http://malinss.blogg.se/
Postat av: Stella

Trevlig blogg du har du :)

2011-05-05 @ 13:38:11
URL: http://fashiondepression.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0