Plugg och hemmafix

Nu har jag fixat lite engelskauppgifter och skickat iväg massa frågor till min lärare, har snart gjort klart halva kursen vilket känns sjukt bra! Skulle vilja sitta ett tag till nu men fattar inte uppgiften. Har även förberett lite inför maten ikväll och ska springa ner och boka tvättstugan nu, efter det ska jag fixa mig sen ska Johan, jag och Anna åka till willys, djuraffären och sen dra och tvätta Johans bil. Efter det ska vi väl hem och äta innan det är dags att åka på valpkursen!


Kommentarer
Postat av: Mimmi Webdesign

Behöver du hjälp med designen på din blogg?



Vi skapar personliga bloggdesigner på beställning och arbetar efter just dina önskemål tills dess att du är helt nöjd.



Välkommen att ta en titt in till oss, se vår portfolio och låt dig inspireras! http://www.mimmiwebdesign.com

2011-05-12 @ 14:43:09
URL: http://www.mimmiwebdesign.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0