Vår söndag

Efter att vi hade handlat så gick vi ut med Molly i skogen och tränade lite, så skönt! Nu har jag nyss gjort iordning middagen, jag tog kycklingklubbor och smorde vitlökssmör under skinnet (lekte tv-kock) sen kryddade jag med lite grillkrydda och sånt, en tog jag honung och farinsocker på ist för grillkrydda, tror det kommer bli riktigt gott! Sen har jag gjort iordnign klyftpotatis och morötter och en sallad, Jompa har gjort rent akvariumet och nu gör han tzatziki. Ska sätta mig och betala lite säkningar nu medan maten blir klar och sen blir det myskväll med massa gott!


Jag köpte en ny kokbok till sammlingen idag
också (typ min 21a bok), tror den är riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0