1 november 2011

Åh jag är så trött, vaknade vid nio men gick inte upp fören halv tio och tog en promenad med Molly, har ätit lite och sånt nu. Jag sitter i soffan och tänker att det vore skönt att hämta mitt täcke och titta på andra twilightfilmen med Molly, men samtidigt har jag massor att göra och jag vet ju inte om jag får jobba i morgon osv. Samtidigt så skulle jag kunna göra allt jag ska först och sen titta på film, men att titta på film förlorar sin glans lite när det är typ kl tre på dagen.. Åh svårt!
     Känner mig dessutom lite sjuk, hängig och förkyld men jag inbillar mig bara för att jag är trött, det fattar till och med jag! Åh det är inte lätt det här, bestäm åt mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0