12 november 2011

Vi hade verkligen en toppenkväll igår! Vid sex kom vi hem till Isak och Sandra där alla förrutom Jompa svidade om till onepiece, haha! Käkade tacos och snackade massor innan vi tittade på två filmer. Var så kul att se Molly leka så himla mycket också, verkligen inte rädd längre! Först snodde hon deras leksaker ur munnen på dom sen tog hon deras ben, när min primadonna kliver in i huset är det ingen tvekan om vem som bestämmer! haha! Kom hem strax efter tolv tror jag och i morse sov jag ända till elva! Molly sov vid mina fötter helt slut hon med, pluttan!

Blev en promenad och dusch och sånt på morgonen. Sitter och tittar lite på tv nu och planerar kvällen, blir film med några flickor, mys! Ska tvinga dom att spela wii och sånt med mig också, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0