13 november 2011

Fars dag idag! Jag har ringt och pratat lite med pappa men åker ut och "firar" honom en annan dag! Nu ska jag skriva inköpslista, planera lite mat och sen göra mig klar och åka och handla. Vid tre ska vi ut till Johans föräldrar och fika och sen måste det damsugas, torkas golv och diskas här hemma. Så vi har lite att greja med idag, jag vill dock helst bara att det ska snöa så jag får krypa upp i soffan med mina hundtidningar och läsa, hah!

Idag ska vi börja med en ny grej, Jompa och jag. Vi har bestämt att varje söndag så ska vi testa att göra en helt ny maträtt, så vi ska kolla i kokböcker och titta ut olika saker som vi vill testa på och så på söndagarna så gör vi det, kommer nog bli spännande!

Och ett stort GRATTIS till finaste Linda som fyller 21 år idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0