14 november 2011

Hej måndag!
Jag har haft en riktigt bra start på min vecka idag! Blev väckt 7.20 av att dom undrade om jag kunde jobba så gjorde mig iordning och åkte ner och jobbade 8-14.30, hann med flera sköna promenader under dagen! Sen efter jobbet så kom L* som jag är kontaktperson åt hem hit och så bjöd jag på fika innan vi gick ut och gick med Molly, passade på att gå in till stan och lämna papper på försäkringskassan också. När jag lämnat av L hemma så gick jag hem med Molly och tog sen bilen ut till sväronen och hämtade Jompa. Ska slappa ett tag nu innan jag börjar med maten, kräftstjärtspasta ska jag göra idag, mums!

Pappa var och besiktade min bil idag och ah det blev dödsdommen där, den är totalt sönderrostad och det visste jag ju men hoppades att det skulle gå att fixa. Köpte den ju för 2år sen och då sa vi att jag nog kunde ha den ett år typ men ah två år gick den iaf! Ska köra med den månaden ut sen har pappa en bil som han skulle göra iordning som jag får ta över! Verkligen tur att han hade den bilen för annars har jag fått vara utan bil och det vill jag inte! Vet dock inte alls vad det är för bil så ska ringa pappa senare och prata om allt som måste fixas nu när jag byter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0