18 november 2011

Hej på er!
Blev inringd till jobb i morse så det var bara att skynda iväg så först jobbade jag 8-13 och det var så himla roligt! Sen 13-16 som vanligt på fredagar, gick till badet med fritte så eleverna fick bada, skönt att få tiden att gå lite fortare! Direkt efter jobbet så åkte Jompa och jag och handlade lite att ha på våra pizzor som snart är klara, sen ska vi slappa i soffan med Mollsan ett tag. Vid nio ska vi iväg och se nyaste Twilight filmen på bio, åh jag är såå spänd! Johan bjuder mig på bionn ist för en annan födelsedagspresent som jag skulle fått. Ska bli så mysigt att krypa ner med popcorn, lite godis och bara njuta av filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0