20 november 2011

Hallå där!
Har ätit lite frukost och ska snart göra mig klar för att åka till Isak och Sandra för att kalasa Sandra, ska ta med Molly också så hundarna får leka!

Igår blev det en riktigt bra dag! Linda och jag åkte ju hem till Sandra där även deras småsystrar var så bakade vi lite och pratade massor, stannade där och åt Tacos och sen bestämde vi att vi skulle se Twilight med Jennifer, så nu har jag gått på den två gånger redan, men så sjukt värt! hahaha!
    Linda och jag segade lite väl mycket där ett tag så 30 minuter innan vi skulle vara på bion kastade vi oss ut mot bilen i mörkret, först skrämde Casper oss och och sen lyckades jag kliva i hundskit, så jävla typiskt! Haha! Åkte fort hem hit så jag fick göra rent skorna och sen slänga ihop lite grejer innan vi åkte till bion. Var riktigt kul att träffa Jennifer också, var väldigt länge sen!
    Efter bion så åkte Jennifer hem och Linda och jag åkte hem till henne och tittade på tv och sen ett avsnitt med Det okända som var från Arboga, så skjukt läskigt! Kom hem typ halv tre tror jag och somnade runt tre efter en riktigt rolig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0