24 november 2011

Det blev bara massa slapp efter jobbet igår, jag var så himla trött! Skulle kolla på film men första filmen funkade inte ljudet på och den andra var det så dålig kvalite på så jag bara låg i soffan tillslut. Johan var snäll och gjorde maten så det enda jag gjorde efter jobbet igår var att plugga lite annars var det bara massa slapp!

Fick sovmorgon till halv nio idag sen har jag varit ute och gått med Molly, ätit frukost och läst massa bloggar. Ska ta och vika lite tvätt, plocka lite och fixa mig innan jag ska äta lite lunch sen blir det jobb 13-16. Ikväll vid 18 är det även dags för box och kick, ska bli riktigt roligt!

EN månad kvar till julafton idag, yeeey!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0