27 november 2011

Blev väckt av pappa som ringde vid halv tolv idag och sen har jag bara legat i soffan och så fram tills nu, sitter och tittar på The playboy mansion. Haha sa nyss till Johan att det stressar mig att Hugh börjar bli så gammal, lixom vem ska föra allt vidare sen? Varför har han inte gjort någon på smällen än eller adopterat en son som fixar det efter honom? Haha!

Kvällen igår var riktigt rolig! Förfersten var bra men 100% party var ganska kass, gick inte att dansa eller så och det var ju det jag ville göra, men kul att träffa massa folk!

Ska ta och damsuga en sväng här hemma snart sen kommer Sandra in till stan om ett tag så då ska vi ut och gå med hundarna, ska bli skönt med lite luft! Sen måste jag iväg och handla och lite sånt, men det tar jag senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0