28 november 2011

Godmorgon!
Jag sprang upp i morse för att se om det hade kommit någon snö, men nej, dock är det lite is på vattenpölarna så det närmar sig! Har varit ute en sväng med Molly sen ätit frukost, ska leta på lite papper till bilen och göra mig iordning nu. Först måste Johan och jag få igång min gamla bil med startkablar sen ska vi ut med den till pappa och tömma den på saker och ställa av den sen ska den bli kvar där. Hoppas jag hinner hem och äta lite lunch sen innan jag ska iväg och jobba 13-16 för direkt efter jobbet så ska jag kila hem till Johanna där hon, jag, Anna och Madde ska göra stora pepparkakshjärtan och julpyssla lite, mys!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0