3 november 2011

Åh jag är så besviken på min kropp! Jag hade planerat in massa träning och sånt nu i veckan men känner mig jätte förkyld idag med, så ingen träning igår och inte idag heller. Har ont i halsen, snor i hela huvudet och allmänt tät och så ringde mamma och sa att bilskatten har kommit, askul, verkligen askul!! OCH så verkar ett paket jag beställt från kina ha fastnat i tullen, så det måste jag försöka lösa idag! Så idag ska jag bara sitta inne och inte göra något alls, bara vara och sådär!

Igår kväll var iaf jätte mysigt! Johanna, Måns, jag och Johan drog och åt på chili nam nam och satt där och pratade massor och sen hämtade vi Molly och gick hem till dom och tittade på fotbollen, City vann så det kunde ju inte bli bättre! Dock var jag väldigt trött så direkt när vi kom hem så somnade jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0