Jobbfunderingar

Jag har nyss ätit lite glass, inte speciellt gott alls faktiskt men det var riktigt skönt i halsen! Fick ett samtal för ett tag sen, jag skulle jobba 7.30-17.30 i morgon men sen hade dom så få elever så då skickades jag vidare till ett annat ställe och ska jobba 11-17 eftersom jag var lovad att jobba. Kan inte bestämma mig för vad jag tycker om det dock, är glad att det inte blir en såå lång dag eftersom jag är förkyld men samtidigt är jag lite bitter, det är ju stor skillnad i pengar och jag blir så osäker på sånna här ändringar. Det finns vissa som säger att om man är lovad en tid så ska man skriva upp den tiden, men nu när min blir ändrad så fattar jag noll? Dom bokade ju in mig på en heldag men sen blir det inte så, måste nog komma på vem jag ska prata med på jobbet som har koll på allt sånt, lite klurigt är det ju, det handlar ju om pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0