Matte eller tv? Svårt val det där

Jag har haft en toppendag på jobbet idag! Musik, gympa och massa roligheter. Fick även se att någon har skrivit "toppentjej!" vid mitt namn på vikarielistan, har jobbat där max 5 ggr på ett år så jag är sjukt stolt över att dom skrivit så om mig och att dom gillar mig! (Och att det bara står så på mig av alla namn, haha!)
   Efter jobbet så åkte Johan och jag till pappa och hämtade min bil och lite sånt, kom hem vid tre och kokade lite potatis som jag ska steka till maten senare, skulle plugga lite matte tänkte jag men råkade fasta totalt framför tv'n, får se om jag orkar ta tag i det strax eller inte, det vore ju bra! Haha!

Ska iaf göra iordning en skål med fil, sönderbrutna mariekex och lite hallonsylt eller jordgubbssylt i, låter det gott? Haha kan tänka mig att det låter sjukt äckligt men mormor gjorde alltid så till mig när jag var minde och jag älskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0