Skithus

Nej ni något pepparkakshus blev det inte riktigt! Blev arg ganska fort och hade sönder det ist, ja alltså tålamod är inte riktigt min kompis! Johan var dock duktig och sen bestämde jag mig för att greja lite med honom på hans dass ist (läs ta över hans jobb, haha) så var med och pillade lite där ist. Men pyntade några pepparkakor iaf som vi ska fika med snart. Sen passade vi på att klippa Mollys klor efter det, mutade henne med bacon och falukorv, haha!

Vi hade ju köpt en sån där färdig modell till stora huset (Dasset designade jag själv) men det var riktigt dåligt, efter att jag hade haft sönder taket så tittade jag på resten av bitarna och tänkte om jag skulle göra något med dom och då var i princip alla delar av, så då hade jag ju fått laga allt, så det var lika bra att jag hade sönder det!!

Nåå vill ni se lite bilder nu då? Klart ni vill!








Dålig bild den sista för det ser verkligen mysigt ut på långt håll när det står vid ljusen i fönstret, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0