Sköna söndag

Jag har hunnit med en hel del idag tycker jag med tanke på att jag bara låg i soffan i flera timmar, var iväg och veckohandlade, städade av här hemma sen kom Isak och Sandra med Ludde så gick vi ut på en promenad, skönt med frisk luft! Sen åkte Sandra och jag till nya Indiska här i stan och jag köpte mat sen vidare till Chili namnam där vi köpte mat till henne och Johan och sen till en pizzeria för att köpa kebabsallad till Isak, haha! Min mat var dock inte speciellt god men det var kul att testa på.
    Dom åkte för en stund sen och jag har planerat min mysiga morgondag lite, ska snart ta en dusch sen ska jag övertala älsklingen att titta på lite Heroes med mig, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0