Städning av förrådet

Jag har haft en riktigt bra med min Jompa idag! När han åkte drog till stan så diskade och städade jag och när han kom hem så fixade han akvariet. Efter det har vi tagit kort på lite olika saker som vi ska försöka sälja för någon billig peng och så körde vi lite saker till tippen, efter det tog vi med oss Molly på en promenad till affären. Mina julklappar till ungarna har kommit och en grej var verkligen awsome! Sen var jag in och handlade lite till min onda hals också, nu ska jag snart laga lite mat och sen lägga in bilder på allt jag vill få bort!

Och förresten, var fan tar alla mina saker vägen!? Varje dag så försvinner saker som jag får leta som en idiot efter och sen poppar dom fram där jag precis har letat. Nu är mina nya fingervantar borta och jag orkar verkligen inte hålla på och leta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0