1 oktober 2011

Solen skiner och det är massa fina färger ute, kan säga att min energi är på topp! Ska ställa mig och baka choklad- och jordgubbsmacarons nu och kanske lite chokladbollar och jag hoppas det går fort och bra så jag kan få hitta på något annat roligt idag! :)

Dock började jag precis räkna på vilka som kommer och firar mig i morgon och det verkar bli bortåt 20st trots att ingen ur Johans familj kommer just i morgon och inte mamma eller Elisabeth heller, haha stor släkt! Hoppas jag har gjort tillräckligt med fika och jag hoppas verkligen att macaronerna kommer räcka, får göra måna små idag tror jag!



Första och enda gången jag gjort chokladmacarons!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0