10 oktober 2011

Vi efter maten och sådär igår så tände vi massa ljus och så kröp alla tre (Johan, jag och Anna) upp i soffan och tittade på Gnomeo och Julia, riktigt rolig var den faktiskt! Kom i säng strax innan tolv tror jag och då var jag helt slut! Släpade mig upp idag strax efter nio och nu har jag nyss ätit och varit ute med Molly. Ska sätta mig och skriva upp lite punkter till matteprovet i morgon som jag måste lära mig sen ska jag göra mig klar för jobbet och gå ut med Molly igen innan det är dags att jobba 11-17.30!

När jag kommer hem lär det bli full fart, vi ska tvätta, veckohandla, det måste diskas, lagas mat, köpas hundmat, akvariet måste göras rent och vi skulle behöva klippa Mollys klor och så måste jag försöka göra lite matte, blöh! Är trött av att bara veta allt nu, men det är bara att köra på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0