11 oktober 2011

Hej på er! Har pluggat hela dagen idag i princip, och 4 timmars sträckpluggande resulterade i ett VG på matteprovet, är så sjukt stolt!!
    Hade mma träning idag men Johanna var sjuk och då ville jag inte riktigt träna själv, tänkte gå på boxen men har haft ont i huvudet igår och idag av allt pluggande så bestämde mig för en pw ist, det är det bästa med hösten, att det är så skönt att gå då! Drog ut på en runda med mp3'n, gick ca 4km, joggade 1km och löpte som en tok dom sista 200meterna, haha såå skönt! Sitter svettig och mysig nu och ska äta lite innan jag ska ta en dusch och lägga mig i soffan, naajs!

Nu vill jag dock att Johanna ska bli frisk så vi kan komma igång med våran träning på riktigt, det har varit för mycket förkylningar nuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0