15 oktober 2011

God morgon lördag!
Jag vaknade vid halv tio idag men låg och drog mig till tio, mycket skönt! Har ätit frukost, läst bloggar och gjort en pajdeg, ska ta och steka på köttfärsen strax så tacopajen blir klar, mums! Efter det ska jag ta och damsuga och sen göra mig iordning för strax vid fyra ska vi bege oss hem till pappa där han, Anna-Lena, jag, Jompa och alla syskon med respektive och barn ska ha en räkfrossa. Vi har fixat lite pajer, massa räkor, bröd och så massa vin och så ska vi äta, dricka och spela spel, mycket trevligt tror jag det blir!
   Vet dock inte hur vi ska göra för att ta oss hem, vi pratade om att sova kvar men Johan ska iväg i morgon bitti så det går inte, så nu försöker vi fixa någon som kan hämta och annars så skulle nog Johan köra, men det löser sig nog.

Men nu ska jag börja greja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0