16 oktober 2011

Jossan kom över idag redan vid tio och sen har vi suttit i tre timmar och bara pratat om allt, så himla skönt! Saknar henne så sjukt mycket nu redan, vi måste verkligen ses oftare! 
   Har precis tryckt i mig två mackor nu när Jossan åkte hemmåt igen så ska byta om till träningskläder nu och möta upp Anna för att ta en pw med springintervallen, naaajs! Efter det ska jag hem och duscha och sen får vi se vad det blir, måste handla och så har jag massa räkor som jag får se om Anna vill komma med och äta upp, haha! Men ah, först träning och sen får jag se, lovely day!


Kommentarer
Postat av: Jossan

saknar dig med gullefjutt <3

2011-10-16 @ 17:23:04
URL: http://josefiineg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0