17 oktober 2011

Usch vilken natt jag haft! Har vaknat flera gånger och sista gången vaknade jag och hade jätte ont i magen och mådde illa, tog en alvedon och la mig på soffan och sen tog det ungefär en timme innan jag kunde somna i sängen igen. Så idag stängde jag av klockan och bara låg och drog mig i sängen, så skönt!

Har nyss varit ute med Molly och slängt lite sopor, nu ska jag äta frukost som består av keso, russin, banan och kiwi och titta på ett avsnitt prison break. Sen ska jag smörja in alla mina nya skor, plugga, tina kakor och lite sånt, funderar på att gå och klippa mig lite fort också men får se om jag hinner. Sen är det iaf dags för lunch och sen jobb 14.30-17.30 och kl.18 kommer det lite gäster för ett försenat kalas för mig, dom som inte kunde komma förra gången kommer idag ist, mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0