2 oktober 2011

Det blev en jätte mysig kväll igår! Jag tände massa ljus för lite extra myskänsla och sen spelade vi tp och drack lite gott och berömde dom goda popcornen, haha! Sen efter det kollade vi på en sjukt störd film och när dom sen åkte hem så somnade jag direkt, sköönt!
    Kvällens roligaste var dock när måns fick en fråga som gick typ "Vad är det för djur i spelet my pony stable" Och Måns då frågar oss "Men alltså, är ponny ett eget djur? Eller är det en typ häst?" HAHAHAHAHA!

Nu har jag iaf varit ute med Molly och ätit frukost, älsklingen fick sovmorgon idag eftersom han tog Molly igår, jag ska ställa mig och fixa mina två tårtor nu så önska mig lycka till! Efter det ska det plockas och fixas lite här hemma för vid tre kommer mina gäster och ska fira mig lite i förskott!



2 år och 5 månader idag med mitt hjärta också, perfekt dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0