22 oktober 2011

Hej på er!
Idag vaknade vi pigga och glada strax innan tio, gick upp och åt lite frukost och så tog vi oss en promenad med Molly till affären så jag kunde handla lite. Nu tvättas det för fullt och jag håller på med en liten grej till ikväll. Madde och Johanna ska komma över ikväll och så ska vi handla lite gott att äta och titta på film (Jompa är på lagfest) så det ska bli riktigt roligt, ville överraska med något trevligt också så nu står jag och gör (Jag hoppas verkligen inte ni läser det här, sluta läs direkt isf!!) hallon cupcakes, några med bara hallon och några hallon och choklad, tror dom blir riktigt goda faktiskt! Hoppas så klart dom blir fina också, har muffinsen i ugnen nu så ska låta dom svalna lite sen innan jag gör toppingen tror jag!

Johan säger att jag är så vimsig idag, läste totalt fel på receptet och fick göra om smeten helt en gång och smöret brände jag så det fick jag göra om tre gånger, hahaha!

Nej nu ska jag greja vidare här hemma, slänger upp bild och recept senare!


Kommentarer
Postat av: Beundrare M

Jag läser... ;)

2011-10-22 @ 15:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0