26 oktober 2011

Onsdag redan och snart är det helg! Igår hade jag en av dom roligaste träningarna någonsin, så jävla underbart! Känner mig dock ganska blåslagen efter alla fighter igår men det är lätt värt det! Mot slutet fick vi sparras stående, alltså puckla på varandra för fullt och sen försöka få omkull den andra och då blev det ju en fight på mattan då vi körde grepp och sånt, så jävla awsome!

Jag tog en sovmorgon idag och vaknade av mig själv vid nio, gick ut med Molly och har ätit och sånt där, ska sätta mig med matten en stund nu och se om jag fattar något alls! Vid ett taget ungefär ska jag och Johanna åka till subway och äta lunch och sen gå in på dollarstore och titta. Molly får följa med och sova i bilen för efter det ska vi åka ut till pappa som ska byta däck på min bil och vi ska ta oss en promenad så länge, tror det blir en kanondag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0