5 oktober 2011

Jobb 9h idag och det var mycket idag, men skönt ändå! Hade fått sms av en sjuk Johanna när jag slutade så någon promenad blev det inte, men när jag kom hem hade Johan tagit ner sin gamla garderob och byggt ihop den nya byrån, så jag hjälpte honom att vika in alla kläder innan jag tog med mig Molly på en promenad och postade ett brev. Efter det har jag suttit med matten, har en sida till att lära mig sen ska jag göra repetitioner och sen är det dags för prov 2, ska bli sjukt skönt att få det gjort! Men nu lägger jag ihop för idag och ska äta lite mat och sen ta kväller!

Fick även ett bra samtal idag, som det är just nu så jobbar jag på klubben mån, ons, tor och ojämn fredag varje eftermiddag och från och men nu så kommer varje jämn fredagseftermiddag spenderas på scheeleskolans fritids, awsome! så nu är jag iaf garanterad och schemaskriven på ca 50h i månaden, inte alls mycket men verkligen bättre än inget! Sen brukar jag ofta bli inringd på dagarna också ju och då blir det mycket meer! (tisdagar har jag tackat nej till bara för att kunna vara i skolan)

Och så måste jag nämna att jag älskar mina nya skor! Var ute och pwade på jobbet idag och gick ca 3km med ett par av dom nya skorna och dom var verkligen sjukt sköna att gå i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0