7 oktober 2011

God morgon!
Gick ut med Molly direkt när jag gick upp idag sen har jag ätit frukost och nu ska jag dra på mig lite kläder för jag ska iväg till skolan 10-11 sen ska jag träffa Linda på h&m direkt efter det, sen hem och äta lunch innan jag ska jobba 13-16 och efter det ska jag träffa Sandra för att dra iväg på "hundträning". Tjejen jag gick på valpkurs ska komma till köping och köra rallylydnad med lite folk och då vill dom ha dit lite distraktionsmoment, och då blir ju Molly och jag det. Hundarna ska köra en bana och går man/är runtom och stör lite så dom lär sig att inte bry sig om annat än just banan för tillfället. Sen blir det toppen för Molly för hon behöver ju träffa lite hundar och sånt så det blir nog jätte bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0