Braiga kväll

Jag hann med ganska mycket saker idag, storstädade lägengeten, gjorde en paj, gjorde sallad, fixade mig och grejade sen åkte vi till ö&b en sväng och där handlade jag lite ljus, dricka och grejer till kvällen, en leksak till Molly och lite sånt.
    Nu kom vi precis hem efter en toppenkväll! Vi åt massa gott sen hade pappa gjort marängswisch till efterrätt och lite senare dukades det fram morötter, gurka, tacochips, chilinötter och olika dipper och till det satt vi och spelade kort. Så himla trevligt så det var tråkigt att vi var tvugna att runda av ganska tidigt men nästan alla hade saker i morgon så dom behövde hem och sova..


Haha, Igår när Sandra och Ludde var här så plockade Sandra fram en ny leksak till Ludde som han hade testat på hundkursen för länge sen (det hade Molly med gjort) men Ludde sket i den saken totalt just då så Sandra stoppade ner den i väskan igen. Då gick Molly fram och drog upp den ur väskan och sprang och la sig på hennes filt med den, så idag åkte jag och köpte en egen sån leksak till henne. I vanliga fall brukar den kunna vara ganska dyr men nu fanns den billigt så då passade jag på. Trodde hon var för trött för att leka när vi kom hem men tänkte ändå att hon skulle få den och hon blev överlycklig! Sprang runt och ruskade på den och busade, nu sover hon dock som en stock med den bredvid sig, pluttan!


Ful som stryk men super poppis
hos nästan alla hundar, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0