Dagens shopping

Vilken toppen dag jag har haft!
Mötte upp Anna och drog ner på stan och så, köpte en asfin vinterjacka som jag har suktat efter ett par veckor, en halsduk, två par vantar, regnbyxor och regnjacka och så bytte jag armbandet som Anna hade köpt åt mig till två par örhängen, är såå nöjd med allt! Vi passade även på att ta en lunch på cafe latte, räkpastasallad åt jag, såååå mumsigt! 
 
Drog hem lite fort vid halv fem och sa hej till Johan och sen vidare till jobbet för möte till strax efter sju, ett bra möte var det! Sen hem och duscha, laga mat och sånt och nu ska jag ta och lägga mig och läsa en stund innan jag ska sova så jag orkar upp och jobba i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0