Färdigkalasad för idag

Stina och Benjamin kom redan vid halv två så då fixade jag det sista och sen gick vi ut och lekte en stund. Vid tre kom alla gäster och så blev det massa fika, har dock en hel tårta kvar och massa kakor, men tårtan får Jompa ta med till jobbet i morgon och kakorna fryser jag ner tills jag ska ha nästa kalas med mamma, Elisabeth, sväronen, Anna, philip och deras mormor! Strax efter sex åkte iaf dom sista gästerna så då har jag plockat iordning allt och börjar med maten, ikväll ska vi äta bakad potatis, romsås, sallad och stekt lax, sååå gott ska det bli!
    Jag har fått massa fina presenter och jag är verkligen supernöjd! När alla hade åkt så kom Johan och sa att han ville att jag ändå skulle få något av honom idag också och inte bara på tisdag, gulle! (Alla presenter skriver jag här nere så jag själv lättare kan se vad jag fått när jag kikar tillbaka om något år)

Av moster och hennes man fick jag en jätte fin Ljuslyka och hemma odlade chilifrukter.
Av Isak och Sandra fick jag presentkort att köpa skor för.
Av Elin, Magnus och barnen fick jag ett jätte fint armband.
Stina, Ed och Benjamin fick jag chokladprovningen jag var på tidigare och idag en chokladklubba som man ska doppa i kaffe, supergod!
Mormor och morfar gav mig torkad svamp, kökshanddukar och en liten kruka med en växt som heter elefantöron.
Oscar gav mig ett presentkort på h&m.
Victor och Maria gav mig en liten korg fylld med te, choklad, kex och massa gottigheter!
Pappa gav mig pengar att köpa min träningsutrustning som jag ville ha.
Jompa älsklingen hade köpt två bh'ar med matchande trosor.

Tack så himla mycket för alla fina saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0