Klickeliklick

Efter mitt sura inlägg så följde jag med Molly och Johan ut och sprang i skogen, Johan höll Molly och jag tröck i hörlurarna i öronen och sprang bakom, när vi sprungit så passa att Molly var helt slut så sprang vi hem och lämnade henne och sen joggade Jompa vidare och jag tog en pw för att få bort det sista sura humöret. Kom hem och bestämde mig för att strunta i allt skit, det löser sig så småningom, ist ska jag lägga min energi på den trevliga helgen som väntar! Lagade mat sen när vi kom hem och nu sitter vi med tända ljus i hela lägenheten och tittar på Robinson, mys!

Och förresten, gud vad jag älskar den som uppfann klicken! Hungträningsklicken alltså! Började klickersträna Molly i måndags och det funkar underbart nu! Hon har blivit duktigare på vardagslydnaden och idag gick det kanon att klippa hennes klor, och mycket tror jag beror på klicken! Förstår inte att jag inte började med den tidigare! I loove it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0