Lite shopping igen

Efter jobbet så åkte jag hem sen kom Anna och plockade upp mig och så tog vi oss en sväng på stan, hittade ingen outfitt tills på lördag men däremot kom jag hem med ett "madonna" armband, ett halsband, två par trosor, lite jordgubbsvin, köttfärs och en kladdkaka till Jompa, haha! Man kan ju nästan tro att jag blivit rik! haha! 
   Ställde mig och lagade mat med Jomp direkt när jag kom hem, köttfärsås med extra mycket vitlök och färsk chili för att döda alla halsont baciller, sen blev det en promenad med Molly, en dusch och nu sitter jag här och har fört över pengar till Jompa för att betala av på min gamla arbetslöshetsperiodskuld, skönt! Haha övertalade förresten J nyss att shotta lite ren absolut vodka, alla vet ju att wiskey är bra när man är förkyld men något sånt hade vi inte så vodkan fick duga, han måste ju vara fräsch på lördag!

Nu ska jag läsa lite bloggar och längta till morgondagen och sen blir det robinson!



Älskar mitt liv! Varje dag den här veckan har jag haft något nytt att längta efter, hur underbart är inte det!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0