Lovely life

Jag har haft en toppendag och tänkte fortsätta att  ha en toppenkväll faktiskt! Hittade massa fint på Dolalrstore idag, en shampoo och en balsamförpackning med pump och alltså riktigt stora, en tvättsvampsboll som man tvättar sig med, en hjärtformad badkarskudde, julgardiner till sovrummet, två röda fina ljusstakar, två små glasburkar att ha kryddor i, en påse klubbor och så en present till Linda som fyller om ett tag. Allt det för ynka 300kr, helt galet bra! Hittade massa mer saker som jag ville ha men väntar lite till, det mesta var julsaker och det ska Jompa få åka med och köpa när det nämar sig jul, måste se lite vad vi har för saker nere i källaren också, haha!

Efter en bra tur där så åkte vi och käkade på subway och det var galet gott! När vi kom ut till pappa sen så fick Molly leka lite med Casper och Ludde innan vi tog en promenad. Kom hem vid fem och då drog Johan och jag ut och sprang i 30min direkt, väldigt skönt!
   Har precis tänt ljusluktorna och testar ett ställe att ha dom på, ska snart ta ett litet bad och läsa lite medan Jompa får göra lite chili con carne, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0